snart jul...

jaha då är det snart julafton då!

Mysig tid med familjen och massa pengar att slänga åt helvete, det är väl dock mindre kul...

Vet inte än vart det blir jag firar nånstans. om de blir hos mamma på en heldag eller så.

Det märker vi då!! =)

Nej nu ska jag ta på mig kläder så jag & Anders kan åka och köpa en gran :D jag ska få min alldeles egna gran :D:D:D

Så fint!

Anders säger att jag är julgalen bara för jag har spökat ut lägenheten med adventljusstakar och ljus, & lampor lite här och var och smyckat ut våran balkong med granris & lampor!

Och nu köpt allt som behövs till julgranen också!!!!!

Sen kommer det upp tomtar idag också. fick några av mormor igår så nu kommer dem upp osså!

ha de fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0