Halloween...

Ja då var det över nu också.
Helgen har varit bra!
Maddie och hennes polare Jimmy kom i Fredags natt till oss för att stanna här hela helgen.
Var jävligt kul att träffa henne igen! Var ju ett tag sen så nu var det fan dax! Får försöka åka till henne nån gång också!

Igår satt vi här och festade.

Det var jag, Maddie, Jimmy, Syrran, Alle & Amanda här.

Vilken syn, stackars jimmy fick stå ut med oss tjejer!

Krogen sen, dock inte alls kul, bara massa småttingar ute som knappt fyllt 18 ännu.
Var man verkligen sån när man precis fyllt krogåldern?

Så strax efter två tiden så stack vi hem i hopp om att få lite god sömn.

Vid fyra tiden på natten ringer min kära pojkvän och säger att han ska åka hem då.
Somnar gott om i hopp om att få vakna jämte en Anders på morgonen.

Dock blev väl inte läget så först.
Vaknade vid 6 tiden utan nån Anders i jämte mig. Trodde nästan något hade hänt så jag vandrar upp för att kolla i köket.
Där ligger han och gosar med Alles fötter helt borta och däckat vid hennes fötter på natten när han kom hem. Fick mitt ett väldigt gott skratt för det var fan en syn för gudarna!

Fick liv i honom efter många om o men och mycket dunkande av hans huvud också. Inte medveten om vad han är eller vad som händer får jag in honom i våran säng, utan att han trampar på nån av alla människor som ligger på våra golv och sover sött på deras madrasser.

Dock tog han nästan upp hela sängen så jag sov väldigt dåligt till ca 10 tiden, sen gick vi alla upp och diskuterade Anders fina sov stil o köket haha...:D

Han är väl bara för söt den lille...

Alle & Syrran åkte hem först, vid tolv tiden sen vid tre tiden i eftermiddags började Maddie & Hyllans färd upp till Sthlm igen. synd att dem inte kunde stannat ett par dagar till, har verkligen saknat henne!!! så det var askul att ses igen!!!

Nej nu ska jag gå och mysa med min pojkvän igen.

Ja tänka sig att jag kan ha en pojkvän och vara älskad...Tänkte bara på en kommentar jag fick av en viss person igår...Ack ack synd om dig va!!!

Ha det nu underbart alla!

Anders <3 Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0