Livet...

Ja ibland undrar man vart man är på väg i livet. Vad som väntar en och hur det kommer se ut om ett år framöver eller om 15 år framöver.

Har börjat fundera som bara fan den senaste tiden. Varför vet jag inte men men, förhoppningsvis kommer man ha ett bra liv.

Det är mycket ibland att tänka på och jag vet egentligen inte varför jag tänker på så mycket konstiga saker.
Allt från mitt förhållande till skolan till boende.

Vi har en jätte fin lägenhet men sen önskar man att man hade något större också. Även fast jag egentligen inte skulle vilja flytta från denna lägenheten. Sen förhållandet, Jag älskar Anders över allt annat, men ibland börjar man fundera på vad han känner, för han pratar aldrig om känslor. Men tror dock att allmänt är killar såna. Han är den lugnaste killen man kan hitta och jag med mitt temperament, ajaj det kan verkligen krocka ibland. Han har verkligen fått mig till en lugnare person och det är jag verkligen glad över, annars vet jag inte hur jag hade varit att leva ihop med :S

Men sen kan man börja fundera lite till, hur länge jag verkligen kämpade för den här killen, 1½ år. Det är verkligen lång tid men det gick fort. Det var mycket tårar där i mellan men även så jävla mycket glädje. Sen den dagen när det väl blev vi, tror aldrig jag har varit så lycklig i hela mitt liv. nu är det 9 månader. års dagen närmar sig med snabba steg. mys mys.

nej nu ska jag dra från datorn. Nu kommer min älskling hem. så nu ska jag gosa! ha det nu bra ni som läser detta.

ni kan ju faktiskt kommentera så man vet vilka som läser tack! ha det gött ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är ingen som vill läsa din blogg för du uppdaterar för sällan. :o)



PUSS

2008-11-20 @ 09:34:13
URL: http://immini.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag läser=) Läser du min? Kommentera!

2008-11-20 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0