Söndag & Bakning!

Jaha, då vart det söndag igen.
Dock inte vilken söndag som helst, utan sista dagen på praktiken är gjord.

Känns lite tråkigt. Men jag vet ju att jag kommer tillbaka om 3 veckor i och för sig. men dock bara för några dagar.
Trivdes faktiskt jätte bra där och gänget man jobbade med var ju stört sköna!

 Det är som dem säger, det är kanske inte så kul jobba att torka "kärringar" i röven, så det är ju tur att personalen är som den är och bygger upp annan stämmning!!!

Så idag slutade jag vid halv två, skulle hem och fixa med lite saker nu, Fan det är ju redan första Advent.
Tiden bara rinner iväg, fattar verkligen inte det.
Så nu håller jag på att vänta på Bulldegen ska bli klar, är precis färdig med min drömrulltårta, så nu ligger den klar i kylen. Kan man frysa in dem? Har grädde och banan i mitten!

Sen blir det vaniljbullar i stället för kanel, Så gott! Fast dem vet jag att jag kan frysa in :D

I morgon börjar skolan igen. SUCK!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fast tänk positivt.
Only a year left of it!

Nej nu tror jag min bulldeg är färdig så jag får väl ta tag i den så det blir nåt gjort är hemma sen!

Kanske diska för 5:e gången idag. Gud vad jag ÄLSKAR att diska!

Glöm inte att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Bejb.

Har något till dig, kolla in här.

http://immini.blogg.se/?tmp=16135332

2008-12-16 @ 13:56:33
URL: http://immini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0