[Annandagpåsk]

Jaha idag var det då sista dagen på påsken, vilken man kan anse som skönt, men det betyder då att Anders inte kommer vara ledig något mer utan börjar att jobba i morgon...:( Suck, jag som har en hel veckas lov kvar, på måndag nästa vecka kl 08.00 börjar jag min praktik...

Igår så var ju Anders och hämtade mig hos mamma som sagt, det var väldigt skönt att se honom igen och bara få krama om honom...

Kom hem och bara fick vara själva en liten sväng innan han skulle iväg och hämta carin för vi skulle ut...Så när Carin väl kom så började vi grilla kött, mums vad grillat är gott! skulle kunna äta det dagligen heeeela sommaren!!!

Var väldigt kul ute igår faktiskt, för en gångs skull i Falkenberg, det var mycket folk ute och bra röj när Rydell & quick spelade...:D

Men idag har ja inte mått så bra alls, vet inte om man ska kalla det bakfylla, för jag har haft såna jävla magknip och det ja åt innan idag och drack innan idag kom upp ungefär lika fort...så ja har bara legat i sängen idag och mått allmänt kasst....

Anders är ute hos johan o Diana idag igen, suck...men han kommer väl snart hem med mat hoppas jag för nu börjar ja bli hungrig igen!!!!!!!!!! Konstant hungrig!!!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kan väl byta???? Snälla??? (du såg valpögonen jag hade nu me va?) hihihi

2009-04-15 @ 06:42:00
URL: http://sarasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0