[APU]

ja i morgon går man ut på APU igen. Ska bli kul, tror jag. ska vara på ett boende för psykiskt funktionshindrande. Så det är ju något jag inte varit inom innan så det kan bli väldigt intressant.

Helgen har bara varit vad man kan kalla underbar. Mycket trevlig helg och så.

Fredags var jag o Anders och grillade nere i lövstaviken vid båtstugan och bara myste till sena kvällen. Sen åkte vi hem och fortsatte mysa!

Gårdagen bjöd först på att man var hos pappa tidigt för att hjälpa honom lite nu när han ska flytta och så. Anders fick hjälpt honom med att flytta dem otympliga sofforna och jag fick hämtat mina saker där och flyttat dem till johan o Diana. Tack o lov att dem bor på landet med många utrymmen att gömma saker i =)
Sen så tvättade Anders båten, äntligen är det dax för den att få komma i snart. Lite vård på den bara sen plums i :D o jag tvättade hans bil...sen om den blev så ren...suck...

Hem snabbt o göra sig i ordning för att åka till Carro o simon utanför gislaved där vi skulle bli bjudna på grillat och ha en trevlig dag...kommer dit och bara njuter av att umgås med mina vänner. mina vänner som jag saknar så!

så idag roade pojkarna sig med att köra Cross. Efter en typ timmas övertalning flck dem upp mig på den stora makkapäääärrreeen med simon framför. Vägrade åka med anders han lekte ju värre än ja vet inte vad o simons körning med lastbil o bil litar ja på så cross skulle ja kanske kunna lite på hans körning där med. så det blev en sväng där. Visst det var lite skoj, men vette fan om det e riktigt min grej...

Så en riktigt trevlig helg o nu e lovet slut vilket är lite tråkigt hade gärna haft 2 veckor till...

menmen...nu håller vi på att grilla så nu ska ja väl vara social mot min älskade sambo..

så glad att jag har honom. Han försöker i alla fall, även när jag är som jag är...Tack älskling för det!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att det går bra för dig på APUn =)

2009-04-21 @ 06:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0