[Flyttat]

nu har hela helgen gått. Känns som ingenting vettigt blivit gjort.
Fredag blev en tidig kväll för vi skulle upp tidigt på lördagen för vi skulle vara i Lia kl 08.00 för att börja flytta åt mormor. Suck! Gick åt hela dagen där sen vid strax efter 16.00 var det bara att stressa hem för att göra sig snabbt i ordning för att åka till halmstad till Anders pappa och hans kärring på middag. idag har vi varit hos mormor igen, gjort i ordning där. så nu kan man knappt ens märka att vi började flytta igår för idag är typ allt färdigt. effektiv flytt!

Är mega trött idag och har även varit det i flera dagar, ingen ork alls i kroppen. jag vet inte vad som är fel på mig men men, bara 3 dagar i skolan sen är det lov 1½ vecka så då hoppas jag att orken kanske kommer tillbaka och att jag får sova ut någon dag! Hoppas hoppas!! stänger av telen o drar ut hemtele jacket så får jag nog det :D


Nej nu ska jag sova! Hoppas min sambo vill desamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0