[Vår]

Nu känns det verkligen, våren är på gång. igår grillade vi för första gången i år tillsammans då, Anders grillade förra helgen, men första gången för mig.

var först på stan med Madde k o Cassandra o maddes mamma, jag hade även med mig två minimonster, melvin o nadine. Vi var och fikade på Ritz och bara var! Var så underbart att träffa henne igen. Gud vad jag saknat henne! Du får flytta hem igen gumman!

Sen kom pappa o skulle hämta barnen och då tyckte jag att han o barnen skulle stanna och grilla med oss, sagt och gjort så fick vi njuta av maten tillsammans.

Tror pappa uppskattade det, kändes bättre att han stannade här än vara hemma själv med barnen. Det är ju inte lätt nu när allt är som det är för honom, och man vill ju bara hjälpa till så mycket det går för han ska må bra. jag gör så gott jag kan.

Anders åkte och handlade det vi behövde till grillningen och kommer även hem med 10 rosa rosor, min favoritfärg och det vet han så väl om. Gullunge! i blommorna satt ett kort där det stod "jag tror på dig älskling, älskar dig // Din Anders" Tack älskling det värmde så mycket, du vet hur du ska få mig glad när allt är jobbigt just nu!

Idag har det varit en okej dag, men fortfarande mycket som tynger mig. Men förhoppningsvis blir det bättre snart. avskyr att må dåligt och inte veta varför jag gör det. Tack Anders för du finns här och stöttar mig annars hade jag inte klarat av detta!!!

Sen har jag ju min Emelie som finns där också! <3 Tack vännen!

Ni Andra är guld värda också, ännu mera om ni flyttar hem ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0