[ynklig man]

Sitter här och njuter av vädret. eller inte...eftersom jag sitter vid datorn. dum som man är. men har hunnit njuta av vädret idag ändå. Vi slutade vid 11 idag från skolan, snacka om skönt. måste dock sätta mig och plugga lite idag då vi har prov i morgon, mindre skoj.

Anders kom hem innan, min man är ynklig han är sjuk. När han kommer hem från jobbet då är han sjuk och jag bara mobbar honom lite lätt, han är så söt när han är ynklig. Nu har han somnat i sängen med min fleecemorgonrock och ett tjockt täcke på sig, stackarn fryser och själv är man varm och glad av den fina solen!

Två dagar till i skolan sen är det 1½ veckas lov, ska bli så skönt, det är verkligen välbehövt, så kanske man kan hitta lite av den glädjen man tappat bort. Försöka hitta orsaken till varför man mår som man mår och försöka fixa det!

Lättare sagt än gjort kanske! menmen, det funkar inte att man går runt o mår dåligt. Glad att jag har mina sanna vänner som verkligen lyssnar och ställer upp till 110 %, dem man kan ringa vilken tid på dygnet oavsett när för att bara säga hej eller skrika av sig lite frustration.
Ni är verkligen guld värda Emelie, Madde o Maddie. Bättre ögonstenar än er finns inte!
- Utan er skulle jag inte fungera! Tack!

Kommentarer
Postat av: Din beundrare

du har ju faktiskt överlevt utan mig, nästan. vi få se till att umgås lite mer nästa gång

2009-04-06 @ 22:33:14
URL: http://Lyckligmamma87.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0