Ledig!

Idag jobbade jag sista dagen på jobbet, tyvärr har jag inte hunnit sitta så mycket vid datorn.

Twilight tar upp all min tid och jag bara älskar dem böckerna, bara längtar till 20:e november då andra filmen har premiär!!! Diana och jag är uppbokade då, och hennes jobbar kompis Sofie ska också med :D haha, vi värvar folk på löpande band! Sara o Freda nu måste ni börja med så tar man en stor grupp flickor på bio den 20:e november =)

annars så är det bara lite mer än en vecka kvar till skolan, fyfan jag vill inte menmen, bara en termin kvar plus en kurs nästa år men det är bara en kurs :D

Gott!!!

Nu ska ja läsa vidare i min twilight bok och lyssna vidare på soundtracken!

Kommentarer
Postat av: Therese

Bella's lullaby är ju sjukt fin ! :D

2009-08-09 @ 22:48:20
URL: http://thri.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi! Ni får väl värva mig med för att se den filmen, men vore bra om man först såg etten? Eller? =)

2009-08-13 @ 06:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0