blir aldrig som man tänkt sig...

Nu sitter jag vid datorn igen, Suck. Jag som skulle plugga inte sitta vid datorn eller göra något annat. Men hur kul är det att plugga då. Så efter jag suttit med böckerna ett tag så började jag städa.

Mycket roligare än plugga, fast det inte är någon höjdare heller. Blir det lite fint till Anders kommer hem, det är ju så att leva med en pedant så man får ju lägga den sidan till lite så han inte dör av en chock när han ser hur det såg ut här innan dammsugaren och allt kom fram. Så nu ser här faktiskt respektabelt ut igen. Toaletten kvar att städa bara. Å så självklart den förbannade disken, finns det något tråkigare om man ska välja städning eller diskning så är ju diskningen det tråkigast. Dock inte så mycket disk att diska upp så det går fort idag.

Men sen måste jag verkligen sätta mig och ta tag i mitt skolarbete, vill inte, vill inte...

Kommentarer
Postat av: Sara

Diska är verkligen det allra tråkigaste! Tur man har diksmaskin ;-)

Nu är det inte många timmar kvar tills de kommer hem!!!!!

Kram

2009-02-07 @ 16:06:08
URL: http://sarasvarld.blogg.se/
Postat av: ida

Usch för att diska..

Hehehe du skulle tagit en före bild och en efter bild mohahahaha..

Puss puss

2009-02-07 @ 17:58:59
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0