=´(

Nu sitter jag hemma helt själv. Har varit hos mamma sen i söndags. har inte mått helt 100 så jag valde att stanna hemma från skolan och då kunde jag lika gärna vara hos henne än att sitta hemma själv i en tom lägenhet och bara tycka synd om mig själv. Hämtade Fanny (anders mammas hund) i måndags kväll för anders mamma skulle åka utomlands så jag har haft med mig henne hemma hos mamma.

nu när jag kom hem idag så ville jag bara tillbaka till mamma, här är så tomt. Jag saknar Anders så jävla mycket. vill bara att han ska komma hem nnu! När man la sig i sängen så luktade kuddarna honom =( Då saknar man honom bara ännu mera, då vill man bara att han ska komma hem och hålla om mig och inte släppa taget. Visst det är skönt att sova själv i sängen men hade hellre haft honom här i sängen jämte mig.

Nu den sista tiden har vi haft en del bråk och det har väl inte varit så jätte bra, men det mesta är nog löst där, men det är nu när han är iväg som man verkligen inser hur mycket man verkligen saknar honom och hur mycket han verkligen betyder för mig. Så inget i hela världen skulle kunna få mig att lämna honom...nja skulle väl vara om han ar otogen, men då skulle först han bli en kastrerad Anders...

Nej nu ska jag sluta tjata en massa här....


Sov gott!!! ska jag göra!


♥  Anders Åkerblom du är mitt allt, jag älskar dig så mkt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0