God morgon...suck...

inte så jävla god morgon. Har sovit så himla dåligt i natt och när jag väl la mig så tro fan inte att jag kunde somna heller. Är så trött, men är vaken och uppe. Fanny är lämnad hemma i Majlis lägenhet och jag väntar på att Camilla B ska komma o hämta mig. Missade självklart första bussen och vi har prov i dag så att ens komma 5 minuter försent är dumt. Så min räddare i nöden kommer tack camilla :D

Så då ska man ner till skolan och göra detta prov som man är SÅ förberedd på, kan inte mer än gå åt pipan men då har jag ju i alla fall försökt.

Så ikväll ska man nog på tjejmiddag ute hos diana med Freda, Sara & Ida. Det kan nog bli trevligt. Jaja. nu ska ja läsa morgon tidningen innan camilla kommer och ta en morgon cigg. Tjillevippen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0