Helg!

Sista helgen innan skolan börjar igen, vi börjar på tisdag så vi får en extra dag att vara lediga! Alltid skönt!

I dag så försöker jag få med mig Anders till Hyltebruk till min mamma, att vi kan vara där över natten och bara ha det trevligt där. Vi får väl se om jag får med mig honom. Vore kul händer inte allt för ofta! Annars har vi ju inte varit hemma så mycket den sista tiden, men i stället för att bara sitta här kan vi sitta där och slappa :D Ta ett glas vin eller två!

Tack Ida för att du vill hjälpa mig, du ska få lite uppgifter av mig senare, antingen idag eller nån dag framöver, jag kan ju slå dig en pling! Det är ju bara att erkänna att ja misslyckades rätt fett med min blogg. Opppsie :S

Kommentarer
Postat av: Ida

Heheheh gör det =)

ska bli roligt att hjälpa dig..

Kram

2009-02-21 @ 12:32:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0