Hemma!

Ja nu vart man hemma igen efter en helt underbar och trevlig helg i Stockholm.

I Fredags när vi väl kom upp till Maddie så var det bara att lämna sina saker och sen sticka och köpa tunnelbana kort så man kan åka överrallt och slippa tänka på bilen. Vi stack till Örnsberg och käkade och hon visade vart hon jobbar. Sen vart det att åka hem till maddie och malin igen för att lägga sig. Blev en tidigt fredag med lite tv och snack.

Lördagen började med att vi stack till Årsta för att hälsa på Linda & Johan o lilla Clara. Anders pappa var där också. Så Maddie stannade kvar hemma och jag och anders virrar själva med tunnelbana och bussar. Vi är ju tillbaka hemma så det gick ju bra =)

Vi åt lite hos Linda & Johan sen skulle clara sova så vi gick ut en runda allihopa, vandringen blev ner till Gullmarsplan, systemet där och sen åkte jag och Anders tillbaka till Vårberg.

Sen var det bara att göra sig i ordning och äta innan allt folk skulle komma.
Folket som kom var verkligen jätte trevliga, mest var väl jag och Anders oroliga för dryga människor. Men icke. Verkligen as kul. Sen att känna den friheten och ingen press på sig att man ska till krogen var riktigt jävla härligt. Första gången på jätte länge som det var en helfest hemma och det var verkligen jätte längesen som jag hade så kul på en fest.

Söndagen var jag inte ett dugg bakis på och Anders var rätt okej också dock inte Maddie haha...xD
Vi gjorde oss i ordning sen tog vi tunnelbanan till Gamla Stan där vi mötte upp Anders kompis Markus och hans flickvän Emma o deras lilla Max, gud vilken charm unge! Vi gick igenom Gamla Stan och jag, maddie o Emma gick och prata en massa. Verkligen jätte trevligt! Men Maddie var ju självklart bakfyllehungrig så efter Gamla Stan gick vi till en Kina/Thai/Japansk resturang inne i city och käkade. Satt där ett bra tag och bara åt o prata en massa. kul kul...
Efter det så gick vi till Östermalmstorg och tog tunnelbanan där i från. Väl på den kom Maddie på att hon ville visa en butik inne vid T-centralen. Så vi hoppade av och hon fick visa den. Massa Street kläder, jätte fina o maddie stil, fanns väl något i min stil också :D Men jag hittade bara en väska som jag fastnade så för. Tack för att jag har en underbar pojkvän, Fick den av honom i Alla ♥ Dag present och 1 års present! Tack Älskling!

Sen åkte vi hem. Det är världens tråkigaste väg och lång men det gick. jag hade ju bra sällskap av min sötgöte!



Så ser väskan ut =)



Nej nu har man lov i en vecka! Så jävla gott! ska dock jobba Fredag men annars är man FRI! :D Weei!

Nej nu ska jag göra frukost!

Kommentarer
Postat av: Ida

ååå vilken fin väska..

Va gulligt av honom..

Kram

2009-02-16 @ 17:56:34
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida

ååå vilken fin väska..

Va gulligt av honom..

Kram

2009-02-16 @ 18:01:06
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0