hemskt...

Jag har det så hemskt tråkigt hemma, vill bara göra något. Hoppa fram och tillbaka över en tråd hade varit roligare än att bara sitta här. Menmen, nu ska ja sätta mig och plugga till provet i morgon. Tur att man ringde Camilla så man fick veta att man hade prov i morgon så man hinner läsa lite till det i alla fall! Shit vad allt går fort fram i skolan, men det måste väl göra det om man ska hinna med allt innan december då allt är klart.

vi skulle även kolla på vilken avdelning vi ville ha praktik också och lämna det som svar i morgon. jag tyckte faktiskt att den avdelningen för gyn lät intressant. vi får väl se vart jag hamnar...:D

Saknar min Anders så himla mycket vill bara ha hem honom. Men det är bara några dagar kvar innan dem kommer hem! Gud vad jag ska kramas med honom då!!! Bara njuta av hans doft och mysa in mig i hans armar! Suck kom hem nu älskling!

Skulle faktiskt vara intressant att veta vilka som läser här, för några kommentarer lämnar ni ju inte?! Så gör det!

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Paddish

Jag läser här! och kommenterar när det fungerar:D

2009-02-05 @ 22:11:16
URL: http://lyckligmamma87.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0