Jobbar!

Ja nu är jag på jobbet, väntar på att tiden ska gå så man kommer hem! Igår kväll var jag och Emelie hos Madde K i Rottne, väldigt trevligt, dock tyckte inte Cassandra om oss så mycket :P Men men hon var väldigt trött och så, så jag kan förstå henne, hade också varit surig, FAST med sina goa stunder då hon skrattade och busade lite =)
 
Var kul att träffa henne lite! Sov hos Emelie i Fegen i natt, Tackar för sovplatsen =) Trevligt det också, 3 mil innan fegen på vägen hem försökte jag och Emelie ha högsjungning till carolas Främlig, en remix också, shit vad det skrållade, o INTE Vackert kan jag tala om, Absolut inte sikta mot stjärnorna för våran del!

Bussen gick 08,15 i morse till jobbet, när jag kom ut en stund innan bussen gick så var det bara att njuta av vädret, solen sken och edt var tyst och lugnt ute, en riktigt harmonisk promenad till bussen och inte överdrivet kallt heller! Solen skiner fortfarande och hoppas att man kan få njuta lite till av solen innan den går ner idag och att man kan vara ute lite! Är ju hemma vid 16,00 så jag hoppas att den är kvar då så man kan sätta sig på balkongen och ta ett glas cola och en cigg och njuta lite av solen, dock med min tjocka vinterjacka, annars får min kära sambo komma hem och hacka loss mig då jag förfrösit fast på stolarna efter 1 minut, ungefär så frösen är jag!

Nehe, nu måste man väl jobba lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0