Mysig söndag.

Idag har det varit en riktigt mys söndag. Skönt att han är hemma så man får lite mer sällskap än en hund som är som en svans =) Tror hon tycker om mig i alla fall...

Vi låg och sov väldigt länge idag, strax efter två tiden vaknade vi, och sen var det bara att komma på vad vi skulle äta ikväll, jag gjorde middagen och anders fick helt och hållet bestämma maten själv. Klart man vill skämma bort honom lite nu när han väl kommit hem. Han valde baguette med sallad, majonäs och räkor på som förrätt, sen ville han ha hasselbackspotatis, hemma gjord vitlökssås och kött, och självklart gjorde jag det till honom =)

Men i morgon åker han igen, Suck =( Dock bara för en natt denna gången, men det är ju så tråkigt när han precis har kommit hem. Men men inget att göra åt det, de e ju hans företag!

Nu ska ja krypa ner i sängen och sova gott! I morgon prov, vilket kommer gå åt helvete, har verkligen inte haft orken till att plugga så mycket som jag verkligen behöver. menmen, kommer väl mer tillfällen på det provet hoppas jag. Annars får jag göra om hela kursen, vilket inte är så kul kanske. menmen. God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan =) va gott ni åt..

Vi åt Thi mat =)

Gott gott..

Jag ska hålla tummarna för dig vännen du fixar det..

Kramiz

2009-02-09 @ 12:17:52
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0