Ont...

Igår så åkte vi till pappa och hämtade en CD skiva, för att äntligen fixa denna jävla CP data, Anders stationära dator fungerar nu och jag kan äntligen ha ett socialt liv och internet när jag vill och behöver inte tvinga honom att lämna sin bärbara dator hemma till mig :D Gott gott. I'm back!

Har svingit ont bak i svanken. känner det när jag sitter ner men var tvungen att skriva ett par ord på skolarbete innan jag ska lägga mig ner. Åkte hem från skolan idag, ska nu ta ett par värktabletter och sen krypa ner i sängen och hoppas på att det släpper. Min lärare sa njurarna så då har jag väl åkt på en sån där rolig urinvägsinflammation. Suck igen.

Får väl se om det inte blir bättre får man väl kanske åka ner till läkaren och kolla upp det i morgon innan man sticker till stockholm. Dock kanske bättre och göra det på måndag när man är ledig hela nästa vecka. Nja förutom någon dags jobb. men det e pengar och det är kul, nej nu svammlar jag bara en massa så nu avslutar jag.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0