Skola & Jobb!

Nästan precis hemkommen, jobbat 8 timmar idag plus att jag har gått i skolan också! Så känner mig extremt jävla trött och sliten just nu.

Lyckades ju med det jag bara väntat på när jag skulle till skolan i morse också, att ramla lite lätt då det är svin halt ute på vissa ställen, klantig som jag är så sätter jag ner vänster knä, det har inte gjort annat än att blöda idag, vet inte hur många gånger jag har fått bytat plåster! Plus att jag la min höger fot i en konstig vinkel så nu gör den ont igen, den jävla foten hade varit bättre att kapa av! Så nu sitter jag här, trött och vilsen i huvudet och har svin ont i knät och i foten! Suck varför ska jag vara en sån klantröv?!

God natt gott folk

Kram klantfian!


Kommentarer
Postat av: paddish

Friiiida man blir färg förvirrad av din blogg!

2009-02-25 @ 14:42:47
URL: http://lyckligmamma87.wordpress.com
Postat av: Ida

Ajdå..

Hoppas det gick bra..

Duktig du är som jobbar och som pluggar samtidigt.

Kram

2009-02-25 @ 18:13:07
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0