Stockholm...

Ja i morgon bär det av till stockholm, för att hälsa på Maddie denna gången. Ska bli så kul, var så längesen man såg henne, annandagen jul var hon här men efter det har vi inte setts så nu är de verkligen dax. Mår lite bättre i min rygg nu, har legat med kuddar som varit uppuffade och legat i sängen och kollat på två avsnitt av Morden I Midsomer. Har ju några att gå igenom, nr 1 till nr 59 så det e en del...

Funderar på vad jag ska hitta på och äta och blev så där paniksugen på makaroner, bara makaroner o inget annat till, något som är väldigt fel på mig, men det var ju inte någon precis nyhet om man säger så!

Anders kommer hem ikväll igen, som tur är så var det bara jobba över dagen grej i kungsbacka idag eftersom han är ledig i morgon för att vi ska åka till sthlm. I morgon går man även på Februarilovet, känns som det skulle vara välbehövligt efter alla tentor och skit nu.

Nej nu ska jag gå och koka makaroner och ta en välförtjänt bloss!


Kommentarer
Postat av: Freda

Jag och mange brukar med vilja ha bara makaroner. Inte för att det är mättande men gott=)



Hoppas du får kul i sthlm och vila din rygg och njut av lovet=)

2009-02-12 @ 19:46:56
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0