Gott nytt jävla fucking år...

Dock vet jag inte om jag kan säga gott nytt år, utan bara jaha ett nytt år. För det nya året har då inte precis börjat bra för mig så det är ju inte nåt bra...

Varit sjuk nu i flera dagar, är så jävla trött på det. nu känner jag mig värre än innan. för att inte tala om i natt.

Anders blev ju mirakalöst frisk till dagen innan nyårsafton och jag blev bara värre.
Igår så var det ut till johan & Diana som gällde, mycket folk när jag kom dit lite senare än Anders. Hade väl en trevlig stund men kände mig så jävla krasslig så jag åkte hem några minuter över tolvslaget. Men då fick jag iallafall fira tolvslaget med min älskling. När Monica & Calle väl lämnat av mig så lägger jag mig i sängen, och jag lovar jag har fan aldrig frysit så mycket. hade min fleecemorgonrock på mig tillsammans med mina fleeceinneladdor, en fleecefilt och ett tjockt täcke och ändå frös jag. Förklaringen var feber som faaan! Jag skulle nog stannat hemma o kurerat mig igår.

Fick väl somnat 5 minuter här och där och mådde verkligen svinigt dåligt, vid halv 5 var jag uppe och kräktes första gången och vid halv 6 var jag också uppe o kräktes en gång till, suck, jag orkar inte mera!!! O av det lilla jag drack innan tolvslaget ska inte ha påverkat detta. så jag vet inte vad som var fel på mig. mår svinigt illa nu också så vi märker väl om jag får springa. Så en GOD start på året var det då fan inte!!!

O Inte fick man vakna upp jämte sin älskling på första dagen på det nya året heller. för han sov ute och johan o diana. Får väl träffa honom om några timmar när han väl kan köra hem!

Nej nu ska jag ta och kurera mig lite till...

ni får ha ett gott nytt år och hoppas ni har en bättre start än mig!

Kommentarer
Postat av: Stora syster Alle

krya på dig hjärtat mitt!! Mitt nyår var helt ok...

2009-01-01 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0