Hemma...

Jaha, då vart man hemma från skolan nu då, datorn fick jag behålla hemma idag också, vilket under, o sen får jag ju ha den hemma en hel vecka utan att anders ska ta den sen när han är i åre, ja det är ju i alla fall något positivt med det hela.

Har precis varit och fikat med Carin, det var väldigt trevligt att bara ta det lite lugn och bara snacka en massa skit och få prata av sig lite. Hon är rolig hon!

Ska strax sätta mig med psykiatri arbete, om Psykopater. Väldigt intressant arbete faktiskt men dock så tungt för huvudet. Framför allt när det är det enda man har gjort i skolan idag också. Dock så har jag ju inte så mkt tid i helgen till det så man får väl lägga i femmans växel och sätta igång med det!!! I morgon har man dock omvårdnat och då är det i praktiska salarna man ska vara, så  vi får väl se vad man ska hitta på där uppe. Anders ska till kungsbacka i morgon och jobba, men han jobbar bara till tre i morgon så han kommer ju ändå hem vid fyra tiden. Så då får han väl ta upp mig i stan så kanske jag hinner till biblioteket i morgon med, kanske bör kolla först på deras hemsida om dem har fått in den boken jag vill läsa. Jag bara älskar att läsa verklighetsbaserade böcker, även hur hemska dem än är så är dem oftast jävligt bra. Kan rekomendera en bok jag precis läst ut; Äcklig heter den, och den var riktigt bra faktiskt, Nu håller jag på med en bok som heter Skändad, väldigt bra den också, men lite äckligare än den förra. Äcklig påminner lite om Dave Pelzer böcker om hans liv dock att detta är om en liten flicka. Man kan verkligen inte förstå en mors grymhet mot sina barn. Uscha!!!

Nej nu ska jag ta tag i skolarbetet så jag får det gjort, Annars vet jag att jag bara kommer lägga mig i sängen och kolla TV för att sen somna skönt i våran säng!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lägg i trean med rejäl gas istället. Då går det bättre.

2009-01-30 @ 09:51:44
URL: http://immini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0