i morgon...

Jaha då bär det av i morgon bitti uppåt mot stockholm, dock inte för att träffa maddie som jag gärna hade velat. saknar henne som fan just nu. Saknar våra roliga och sjuka tider då man aldrig vet vad som kunde ske med våra konstiga impulsryck!!

Det bär ju av till finlandskryssning, eller ålandskryssning är det ju. 08:15 i morgon bitti går bussen upp, shit vad drygt alltså....8 timmar typ i buss, uppåt har jag ju ändå Anders med mig sen när vi ska hem på söndag har jag ju dock inte det, för då ska han ju till åre, Fan med! Vill verkligen inte sitta själv hela vägen hem på en bussa jävel...menmen kan ju inte hindra honom heller...

Vi har kollat på lite lägenheter nu, lagt intresseanmälan på två i alla fall än så länge. Det tar ju ett tag innan man lyckas få någon men man får ju i alla fall försöka, annars kan man ju aldrig få någon. Vill ju bo mitt i centrum. Allt skulle verkligen underlätta så fruktansvärt mkt för min del. Men helst vill ju inte Anders flytta, men visst jag förstår honom, jag älskar denna lägenheten också men jag vill ha större!!! en två skulle vara lagom, bara jag får ett eget sovrum så är jag super nöjd! o sen större säng då med ja :D

nej nu ska ja packa mina sista saker inför morgondagens resa!! Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0