Kryssning...

I helgen lördag till söndag så ska vi på kryssning sthlm-Mariehamn. ska väl bli kul, eller något. Dock ska inte Anders åka med hem på söndagen när vi har lagt i land i Sthlm igen, utan han ska ta tåget upp till det förbannade åre och vara där uppe en vecka. Suck, som om vi inte har gjort av med tillräckligt med pengar på utlandsresan och sen kryssningen. SUCK! Bråk och bråk å ännu mera bråk, det har inte varit annat denna veckan än att vi har bråkat, känns så jävla tråkigt att bråka över en sån sak, men han har inte haft förståelse för mig där så jag förstår egentligen inte varför jag gick med på det tillslut. Men han visste vilka knappar han skulle trycka på för att få mig att få dåligt samvete. SUCK! Killar!!!!!!!

Men men, nu ska han åka och jag ska vara hemma en vecka själv, visst det kan vara skönt med en säng för sig själv, nu när man har varit van vid en king size säng i egypten så kändes våran 1.05 väldigt,  väldigt liten här hemma, som man innan tyckte var jätte mkt plats i...suck...

jag vill ha en större lägenhet så jag får ett eget sovrum och en större säng. polare till Anders ska ju flytta, deras lägenhet hade varit perfekt och bra läge....suck det blir väl att se sig i stjärnorna om att få Anders att flytta...han älskar denna lägenheten, men det gör jag också men jag har kommit till insikt om att den är för liten för oss, men det hjälper inte vad jag säger till honom för han kommer inte ändra sig igen. ännu mera SUCK!!!

menmen, nu ska jag lägga mig i sängen och få massage. GOTT, han fjäskar nu vet ni...

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0