Fy blä...

Idag har varit en sån seg jävla dag, började inte bra så får väl se hur den slutar...

Dagen började med att ja knappt orkade ta mig upp ur sängen, väl uppe så har jag en huggande känsla i magen så jag mår sjukt illa!

där var ju min dag förstörd tänkte jag, men när jag kommit till jobbet å så, så hade det faktiskt gått över, eller så hann man inte att tänka på det så det bara försvann :D

Men vad gjorde det när min fotjävel har värkt hela dagen, det har den gjort nu i lite mer än en vecka tror jag, men sen så anstränger man ju den på fel sätt, fan finns det nått rätt sätt för den jävla foten!

Bara 6 dagar till Godo sen är jag ledig 1 dag =) Woho!

Å min chef tycker jag ska ta på mig ett 9 dagars pass efter detta 8 dagars pass, haha han är rolig han!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha den va bra den ;-) Din chef har humor han! =)

2009-07-10 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0