Gaaaah!!!

Jag hade en sån fin känsla av att jag inte skulle åka till jobbet idag, o gud vad den känslan var rätt...

Stressade för att tanka och för att hinna köpa mat till mig och gubben här hemma innan jag skulle åka och jobba, fan folk överallt, bilar totalt överallt och ett rent jävla kaos!!

Slängde i mig maten och stack fort hemifrån sen...

Mycket bilar på vägen till ullared, trodde inte jag skulle hinna till jobbet, och strax innan köinge vid serie gojsen som finns där ser jag bara en vit volvo bakom mig...med blåljus, helvete var min första tanke, svängde in vid seriegojsen och som tur var körde dem förbi mig...Pust....jävla civilare....

kommer förbi köinge, och självklart hamnar jag bakom en jävla traktor som vägrar gå in i bushållsplatsen och släppa förbi den låååååånga lååååånga kön han har bakom sig, mellan 25-30 km i timmen, kollar på klockan och inser att den snart är tre och jag börjar tre...efter många om och men får jag kört om och kommer till ullared och jobbet,
väl framme så finns inte en ända parkering, bara köra ner till kyrkan och ställa mig där...suck...kommer in på jobbet och inser att allt inte är som det ska vara...

Hela kassa systemet har Pajjat!

Fuck!!!

Chefen står utanför och tankar bilar, ger dem lappar med antal liter, vilket oktan och priset och så ska dem ge oss dem lapparna, så får vi köra allt manuellt, med miniräknare och huvudräkning, har jag påstått att jag är bra på det, hm så ljög jag!

Inga kort fungerar så det är bara kontant betalning som gäller...allt som handlades utöver bensin skulle skrivas upp på lappar så det skulle in i kassa systemet sen, vem fick den uppgiften att lägga in allt sen? Jo jag...

Även all drivmedel skulle läggas in manuellt sen, och det fick jag göra det också..

som tur fick gubben som varit där sen halv tio i morse fixat kassan så jag fick bara köra manuellt i typ 1-1½ timme...

så strax efter fyra, halv fem var kassan redo att användas igen, vissa funktioner krånglar fortfarande så det får chefen ta tag i, i morgon...

själv börjar man 07.00 i morgon bitti igen så det är nog dag för sängen nu....

men det är inte mina dagar att jobba nu alltså....tror jag ska gräva ner mig under sängen ett tag och komma fram när alla problem är borta!!!

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Ååå fy vilken dag =(

Hoppas den blir bättre imorgon.

Hahah tack gulle dig.

Jag föreslog för Anders att vi skulle dela =P

tss hahah.

Det blir nog Smögen som det ser ut nu =)

Kram

2009-07-13 @ 01:10:41
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0