Grebbestad!

är det nu man ska känna sig som dem stora bloggarna? sitter i bilen, nu på väg ut från grebbestad, ner till en camping strax innan orust där vi ska stanna i natt, så det ska väl bli mysigt, dock har det börjat att regna lite, men vad gör det så länge man sitter i bilen? sen när man väl ska sätta upp tält så får det gärna vara uppehåll...

I natt så var vi mitt ute i ingemansland, någonstans mellan uddevalla och trollhättan. Där vi hittade ett mysigt litet ställe vid en liten sjö.

Idag när vi vaknade så var dock batteriet på bilen utladdat, mindre bra kanske med tanke på att vi var där vi var, men tur som vi hade var det ett par 100 meter bort och badade med din hund så jag gick bort och frågade om dem hade startkablar, och det hade dem som tur var :D så där löste sig det problemet!

Vi har även varit i Tanum idag, så nu får väl en viss person ta och flytta nu när jag varit där och förpestat tillvaron! men herre min gud vad fan var det för ställe och skryta om??? så jävla märkvärdigt var väl det ändå inte. Rottne är till och med bättre!

Näe nu ska jag avsluta här och vara social med min gubbe som bara kör och kör...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0