Helg...

Tjena allihopa! Fan helg igen, fattar inte hur fort tiden går, dock kommer inte veckorna att gå så fort efter helgen, då börjar jag att jobba! Suck, en dag sen ledig en dag sen jobbar jag 8 dagar i streck!!! =(

Sitter hemma hos min mamma nu, i morgon ska vi åka till Liseberg så det kan bli skoj, eller rättare sagt det kommer bli skit kul!!!

En vecka av sol och värme har nu gått sen våran tjej fest, fan vad kul det var!
Vill göra om det snart!

Igår var vi ute med båten, somnade dock mitt i solen, inte bra alls, brände mina knän och även min mage!!! FAAN!
O inte fan väckte Anders mig eller Christian! Men idag känns det lite bättre, har smort in det med Relief, en kräm Anders har för huden när man bränt sig, det är bra att ha en pojkvän som har massa krämer ibland haha :D

Hoppas på att vädret blir bra i morgon också! nu ska ja krypa ner i sängen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0