[Igen...]

Då vart man här igen, inte för man har något vettigt att säga typ!

Gårdagen var en lyckad och varm dag! Skönt sen när det svalnade av på kvällen, dock mindre kul att man frös innan man skulle åka hem då jag fick verkligen hela jävla flumrider över mig!

idag har jag bara varit hemma och en sväng ute hos diana och gosat lite med min kisse katt =) Längtar tills jag får hem henne!!!

Annars bjuder veckan som kommer på jobb och åter jobb, börjar 13 i morgon, som tur är så är det bara ett kort pass! Sen ledig Tisdag sen jävlar är det jobb 8 dagar i rad! suck!!!

menmen, det är pengar likt förbannat så man ska väl för fan inte klaga!!

Får se hur mycket jag kommer att hinna blogga under dessa veckor framöver!

ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0