Road Trip

Idag har jag varit och shoppat lite, blev ett nytt linne =) Från H&M :D fanns inte så mkt mera roligt, fick även köpt mig en ny mobilladdare till bilen, lagom när jag kommit ut från köpcentrumet så dog min mobil när jag pratade med Anders som var kvar i Henån med Lars, tänkte det är väl lugnt har ju min i bilen...Helvetes fittan funkade inte, så åkte och tankade bilen och såg då att dem hade laddare där, så en ny fick då komma i mina ägor!

Efter det så åkte jag till Hafstens Camping och sa hej till Anna (Lars flickvän) och kom på att jag vill utforska lite runt omkring :D Så sa hejdå till henne och satte mig i bilen igen, så en road trip lite överallt, hamnade bland annat på en ö som heter Flatön, som jag frågade syrran; Är alla som bor här flator???

Vilket jävla namn, menmen, sen åkte jag där över med båten till Ellös, kollade läget där för att sen åka tillbaka till Henån och göra lite pommer, jag har blivit BESATT av pommes :S:S:S

Väntar på att killarna ska komma tillbaka. I tron om att dem var i verkstaden så gjorde jag ett misstag, dem var tydligen ute med JetSki, märkte jag när det var tomt uppe vid verkstaden och bilen och släpet står nere i Hamnen här i Henån...

Nåja, ska väl försöka ännu en gång få tag på dem så jag kan hämta Anna!

I morgon blir det nog marknad ;) woho, mer Shopping!!!

Kommentarer
Postat av: anker

trevligt på bohuskusten, bodde på vindön nåra år- suveränt! (från henån mot uddevalla ,man svänger av mellan tunneln å bron) tunneln går genom vindön alltså. ha fortsatt trevlig semester :-)

2009-07-25 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0