snart...

Hm snart dax att åka till jobbet igen...näe jag gör inget annat just nu, eller så känns det iaf...4 dagar till sen är jag ledig 1 dag =) Gott!

Var hemma 01:20 i natt, då hade pappa kommit hem så jag fick åka! Suck, trodde inte det skulle bli efter tolv iaf, då hade jag aldrig tackat ja till att passa dem, jag hade jobbat hela dagen, knappt hunnit hem och byta om innan jag skulle hämta dem, typ kvart i fyra var jag hemma igår och skulle hämta dem 16...så ni förstår ju...

nu ska jag gosa med min sambo, tack för gosedjuren söt!

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Oj blev det så sent.

hahah berättade Anders att halva nallen är min hahah

jag fick den på kanten och sen så glider Anders in då fint o lägger in en tia o får ner nallen grrr.

Hahaha så halva är min fniss ;)

Kram

2009-07-12 @ 16:11:05
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0