Tvätt...

Håller nu på att tvätta, jag förstår INTE hur mycket tvätt det kan bli på 2 personer, hm, sen kollar man extra noga så är det mest mina kläder också.

Stämmer det för er också, att vi måste göra av med så mycket kläder varje dag som tjej?
Har ni också det problemet?
Eftersom man ser den stora skillnaden mellan mig och sambon så börjar man undra?
Är vi tjejer för petiga när det gäller kläder eller är det bara killarna som tror det?

3 maskinen är nu iaf klar, och ligger i det sista, torktummlaren. Så är det gjort inför resan också. Men likt förbannat när man sen kommer hem igen, är det lika mycket tvätt igen :S

Hm, tror min tvätthörna är magisk, fyller på sig själv med tvätt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0