Visar häst...

Nu är vi och visar DB, han är fortfarande till salu, pga att hemmet är viktigt för oss. Han ska komma till en familj som verkligen har tiden för honom, annars kan han ju lika gärna stanna hos oss.

Jag sitter i bilen medans Pierre o Maddan är med denna mamma o dotter som är här och kollar på hästen, ida står och håller Zenta, Hon är ju så människosjuk så hon vill ju ha allas uppmärksamhet.

Så vi får väl se hur det går när dem kommer tillbaka.

I natt kom Mamma & Anders (min bror) och hans fru och deras son hem från makedonien, fick sett mitt lilla brorsbarn i morse, fast han börjar ju bli stor nu, har ju inte träffat honom innan då jag inte haft möjlighet, så nu är han ju hela 6 månader! Men gud vilket charmtroll! Faster smälte direkt! Så snart ska jag hem och gosa lite med honom =)

Annars blir det att åka hem ikväll, jobba i morgon, nu var friden slut!!!

Fan också!

ha det bra så länge....Hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0