Midsommar!

Jaha i morgon är det midsommar ja....tiden går så jävla fort. Maddie kommer hit i morgon med och ska fira midsommar med oss, ser jag fram mot.

I måndags var jag i tyskland med syster min och mamma, blev en del inhandlat kan man säga, så förhoppningsvis klarar vi oss över sommaren!

Pratat lite med banken också, och eftersom min inkomst inte kan räknas med så blir det inget hus just nu, suck...ser drömstället försvinna, men det kommer väl mera chanser. Så sara det dröjer ett tag till :P

Hjälpt mormor att handla idag, trodde jag skulle skjuta halva stan, fan så mycket folk överallt. Sa det när jag väl kom ut till mormor att aldrig aldrig aldrig mera dagen innan midsommar, folk är ju fan som galna då!

Nu ska jag gå och krypa ner hos min underbara sambo, som tydligen jag inte älskar enligt en person. Suck jag blir så trött på den människan, För fan släpp att allt inte vill vara dig, alla vill inte ha dina förbannade barn och vill inte ha din förbannade jävla man, om jag hade velat ha honom så hade jag väl förfan inte dumpat honom från första början ditt jävla ärkepucko!!!!!!!!!! O nej du är inte långsint va, typ 4 år senare och  du är fortfarande lika korkad. Det dumaste du någongång gjord det var att börja hacka på Madde och även hacka på dem som är döda, det kommer du få stå för! Men du är ju så förbannat feg att du inte vågar stå för vad du menar, utan du måste hacka på alla andra, hade du inte två barn att ta hand om, hur orkar du sitta och skriva novell efter novell hur idiotiska vi är, att jag skulle vilja att mina syskon ska dö, att mina vänner ska dö och min sambo ska dö bara för att få min vilja igenom att få din sambo. För fan människa du är ju förfan inte klok någonstans! SÖK HJÄLP!!!

Blir bara så jävla förbannad när jag tänker på henne! Madde du vet att jag stöttar dig i vårt och torrt!!!! Muckar någon med mina vänner så muckar dem med mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0