[Sommarlov]

Då har man officiellt sommarlov, var i skolan idag och hade ett prat med min lärare, sjukvårdskursen som vi har haft nu har inte gått så bra, så vi gjorde en deal jag och hon, att jag hoppar av den kursen och läser den senare, efter utbildningen är färdig så jag bara kan koncentrera mig på den, vilket känns mycket bättre i min mage för mig, som en klump som släppt! Då vet jag att jag bara har den sen att göra, och då jävlar ska jag klara den!

så jag börjar mitt sommarlov idag. fyfan så underbart. Hon frågade om jag ville komma på avslutningen på tisdag och det vill jag, men annars är det sommarlov! Var inget måste för mig att gå dit! Gott!

Anders blev väl lite fundersam, men han stöttar mig vilket känns bra!!!

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt, mycket bilkörande och jobb på Cheapy i Tisdags. Blev några timmar iaf!!!

Nästa vecka ska jag hämta lilla Karlsson knas o Mini knas karlsson =) Gott! Äntligen kommer dem ner igen! WEEEI!

Saknar ju dig madde...o även maddie kommer då och hon är också skit saknad!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

JAG VILL ME HA SOMMARLOV! Ska vi byta?? =)

2009-06-08 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0