Söndag

Söndag igen, det är då helvete vad tiden går fort...hinner ju knappt njuta av att man har sommarlov för snart så börjar man jobba helt...jobbar idag men det är ju bara nån dag då och då. det går väl ann, men sen vecka 28 så jobbar jag typ 12 dagar i rad eller vad det är, mindre kul :(

medans alla andra har semester så ska ja njuta av alla idioter som kommer och ska tanka när dem har varit på "ullared" puckona vet inte ens om att det inte heter Ullared, det HETER GE-KÅS!!! fatta det!

I natt så sov vi i båtstugan, grillade igår och hade lite myskväll där nere, alltid lika mysigt att vara där...

idag åker maddie hem t sthlm igen, känns som man inte fått träffa henne allt för mycket kanske, Madde k åker hem också, o henne har man nästan träffat mindre :(((( Det är så när dem väl är här så är det så mycket mera med släkt och sånt tyvärr...men fattar ju självklart det också!!!

Nej nu ska ja ta o jobba!!

Tack för en trevlig midsommar även fast jag åkte hem tidigare så hade jag kul under den tiden jag var där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0