Söndag!

som vanligt sitter jag här på en söndag och skriver, har ju inte dator hemma så ofta annars så man får ta och passa på när anders är hemma så man kan skriva lite!

Igår var det bröllop, svärfar som gifte sig! Var väldigt fint och mycket folk som var där....Så fick man träffa massa av anders släktingar också som jag inte har träffat innan, så det var väldigt kul faktiskt. Bra musik och god mat kunde det bli bättre, o självklart gratis alkohol :P

dock fick jag jobbigt med andningen så var tvungen att ta lite ventoline vid typ halv 11 eller något, så slutade dricka och blev allmänt slö och ville mest hem. vid halv ett hämtade adam oss!

I morgon är det åter läkarbesök, men i allt det tråkiga så kommer ju maddie i morgon. ska hämta henne på stationen strax efter middagstid! ska bli så kul att träffa henne igen! har inte träffat henne sen i februari när hon fyllde år!

sen på kvällen så åker jag till mamma o syrran, vi ska till tyskland på tisdag så det ska bli kul...

annars är anders borta i kba denna veckan, suck så tråkigt....ibland känns det som att han alltid är där...

Vi har även hittat ett hus vi vill köpa, frågan är bara om vi får lånelöfte på det eller inte :( så vi får väl se, anders får boka möte med banken o höra vad dem säger...

menmen nu ska ja dra och lägga mig jämte min sötnos i sängen och mysa! ha det bra!

å sara, luncha snart igen eller? :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Gärna en lunch! Nästa vecka?? =)

Haha köper ni hus blir du lika trädgårdsfantast som jag o Diana ;-)

2009-06-18 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0