2009-03-17

Idag är det riktigt fint väder ute, dock blåser det lite, hade det inte blåst så förbannat så hade det varit en perfekt dag. Bara längtar till våren och sommaren, springa utan jacka och bara i linne, åka ut med båten och bara njuta av en underbar sommar. Avskyr verkligen vintern, jag ska egentligen inte bo i sverige som är ett sånt kallt land. Tror jag hamnade lite fel. =) Varit i skolan idag, vi började med en ny kurs i dag; Etik. Det är väldigt intressant de, dock var inte ena filmen så intressant som vi kollade på, så jag somnade nästan på lektionen, inte så smart kanske. Det var en kamp mellan min hjärna och mina ögonlock idag!

Helgen var en väldigt trevlig helg. Fredagen blev det kalas för Vincent. på lördagen körde pappa mig till tranemo och d'r hämtade carro mig. så det blev lite tjejkväll för oss då simon skulle ut och festa. Det var kul att träffa henne igen! Annars bjöd helgen på en onekligen läskig migrän igen, så när carro o simon skulle till min kära mamma så åkte jag med där på söndagen för att få lite mamma vård. Det är alltid lika bra att få mamma vård när man inte mår bra!

kom hem igårkväll igen, inte träffat anders sen torsdagmorgon förra veckan så det var skönt att komma hem och bara få somna med hans armar runt mig. Att det är så lätt att sakna honom!

Nej nu ska jag kolla lite NCIS :D

ha det nu underbart!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0