2009-03-18

Ja idag är då Casper här. Mamma och dem lämnade honom för typ en timma sen. Ska försöka sätta mig med lite skolarbeten, men frågan är om jag kommer få gjort någonting. Behöver i och för sig det, men just nu känns det som jag inte har någon som helst motivation till det. Vilket känns tråkigt värre, men det är bara en kurs som jag inte har någon som helst motivation i, och det är den kursen jag har ragatläraren. Hon gillar inte mig, och jag gillar inte henne. Men man kan ju inte tycka om alla heller. Menmen. måste ju för jag vill inte ligga på ig i någon kurs. Har jag inte gjort det hittills så ska jag fan ta mig inte göra det nu heller. Kanske ska kolla vad det är jag ska göra, det kanske är simpla uppgifter som går fort! Så då har man i alla fall gjort dem, sen kanske man inte lyckas göra dem helhjärtat när man inte har den motivationen man behöver men gjort dem får  jag ju ändå!

Annars händer det väl inte så mycket. Onsdag och ledig en riktigt fin dag, så ännu en anledning till att inte sitta vid datorn utan att man ska vara ute, och nu har jag ju en styck Casper som säkerligen vill gå ut! Dock ingen vagn till honom så det blir ingen lång runda som jag hade lust att gå. kommer väl tio meter med honom innan han tröttnar. Dessa barn :D

Casper springer fram å tillbaka till köket och slänger skräp säger han, dock vet ja inte vad för skräp han slänger, så sen när man öppnar skräpskåpet lär jag hitta det ena och det andra som tillhör oss här :P

Nej nu ska ja väl ta och leka med lillemannen innan han börjar hitta på ännu mera dumheter.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0