[25/3-09]

Inte så mycket att säga. Det man vill säga kan man inte säga då det kan skada andra! Är jävligt trött och skulle vilja gå och lägga mig men en styck anders sitter och spelar tv-spel online, med sin bror i örat genom telefonen då dem är i något jävla lag. suck säger då det pojkar och Tv-spel, dem växer fan ta mig aldrig upp!

Just nu känns vissa saker väldigt svåra och jag vet inte hur eller när jag kommer ta tag i det, sen att humöret på mig går upp och ner gör ju inte sakerna bättre. inte hemma i alla fall. Stackarn får stå ut med mycket. Ibland önskar jag att jag skulle vara en lugn person och sansad. Men jag kan vara en RIKTIG ragata. o som i alla förhållanden har man svackor. suck :( Men det löser sig, det gör det alltid. På ett eller annat sätt!

Äsch lyssna inte på mitt svammel, kände bara för att skriva lite...suck och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Stckare som e sjuk......... Kunde inte kommentera ditt senaste inlägg så fick bli detta!

Ne e inte skoj o behöva påminna.... men men hoppas d hjälper!

Kommer du nästa helg? :P

2009-03-27 @ 12:08:23
URL: http://sarasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0