[Bättre]

Nu börjar det bli bättre. Känns skönt, det är fan inte kul någonstans att spy som en kalv.
Anders var i valet och kvalet om han skulle komma hem idag för han är rädd att bli smittad.
Han valde att komma hem, så det var skönt. Saknat honom!
När man är sjuk är man bara så ynklig så man vill bara ha sällskap, avskyr att vara ensam när jag är sjuk.
Kanske inte den enda? Man vill ha uppassning :D

I helgen ska det väl inte hända så mycket, ska till mamma och hälsa på var det tänkt eftersom det är dem som ska köra mig till halkan på måndag morgon! Suck det kommer bli en lång dag. Men ser verkligen fram i mot att tatuera mig!

Skolan ska tas tag i nu med, känner att den har halkat undan lite, vilket inte är så bra! men det är bara att kämpa på för jag SKA klara det denna gången! Vill inte bli mer misslyckad än vad jag redan är!

Nej nu ska ja gå å se om min man vill pussa på mig eller om han fortfarande e bacillrädd!

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sara

Det va ju synd! =( Men en fika får vi hinna med! Helgen därefter e d ju påsk så ja e ledig många dagar =)

2009-03-28 @ 13:37:19
URL: http://sarasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0