Lördag kväll...

Helg igen och det känns rätt skönt att bara vara hemma och ta Marathon med NCIS! Anders är ute och festar, men jag hade ingen som helst känsla av att åka med, så då är det bättre att vara hemma så man inte känner sig uttråkad på festen och vill gå hem och börjar tjata på herrn att vi ska åka hem. Då kan han hellre komma den tiden på dygnet som han vill komma hem och jag kan lägga mig när jag vill utan att först få släpa med mig ett fyllesvin hem. Sen Maddie flyttade så har det inte varit lika kul att festa, men det har nog med mina o hennes CP ryck när vi drack, i våran närhet kunde fan allt hända! Önskar ibland att vi var det gamla gänget igen bara för en helg eller två. Jag, Maddie, KKH o mellis! fan vad kul det hade varit, saknar er så allihopa, fasten jag träffar dig nästan dagligen Emelie så oss på fyllen går inte beskriva!!!

nej nu ska jag ut o rasta hunden! tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0