Helg...

Ännu en helg har snart passerat.

Idag har jag varit på Gekås o handlat hem lite förnödenheter. Anders stack till Johan o jag till ullared.
Åkte en sväng till emelie i fegen sen, fick med mig en styck nora hemåt sen, släppte henne i okome sen bar det hem och här sitter jag nu, sakerna från gekås är inte upplockade ännu, kanske skulle ta tag i det.

Sitter och lyssnar på Alexander Rybak, låten är faktiskt helt okej som han vann med...

I morgon så ska jag till Svenljunga, syster gubbe fyller år så jag ska ta med mig dem 3 huliganerna till henne och trakassera henne lite!

Så helgen ser väldigt lugn ut för min del!

Händer för eran del???


Kommentarer
Postat av: Tirova

Det har varit en riktigt lugn och skön helg :)

2009-05-24 @ 17:26:06
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0