Långledig...

ja då har man varit långledig i tre dagar...

I Torsdagskväll var bara ja o älsklingen hemma och njöt av vädret på kvällen och grillade ihop. lördagen började med att vi åkte till årstad för att göra det sista på båten så den kanske kommer i innan sommaren är över. Sen på kvällen åkte jag till mamma. :)

Lördagen började med att bara åka hem och göra sig i ordning snabbt för att sen kl 14.00 vara på vigsel i Skrea kyrka. Så jag måste säga Grattis Ehwa och Magnus...Hoppas livet leker vidare för er =) Så fina dem var det var som en chock :D Sen åkte jag med mamma till torup och mötte upp min syster där. senare på natten körde min syster hem mig igen. Så ja var typ hemma tolv i natt.

När ja kom hem så fick ja leka med min nya leksak anders skaffat till mig. En mobil :D Tack älsklingen!

idag är sista lediga dagen så man får väl se hur vi tar vara på tiden.

ha det bra! kramkram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, nädu, trodde inte heller jag kunde bli det! ;) Den 16 Maj är det beräknat, så det är ju ganska snart :) Allting bra med dig? Kramar

2009-05-03 @ 16:45:04
URL: http://mlimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0