[Lördag]

Idag blev det en kort dag på praktiken, dem tyckte jag skulle gå hem och så nu innan vi ska ha fest. så det får man väl tacka för. det finns ju alltid lite små plock att göra!

Så nu så väntar jag på att carro o simon ska komma så jag får mina smörgåstårtor som mamma har gjort =) Så himla gott!!!!

Sen blir det i läggning utav båten och en provtur med jetskin =) Dock stannar jag i båten, o carro lika så, så får pojkarna roa sig själva ute i det kalla vattnet!!!

Ser fram mot i kvällen, men inte mot bakfyllan i morgon så det får bli en lugn kväll idag tror jag!

I morgon bär det av till svärmor för att äta födelsedagsmiddag för Anders. Så det ska väl bli trevligt!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0