Sista njutningsdagen innan skolan...

Då var det dax för helvetet igen! Suck, i morgon.

Men bara två veckor kvar sen jävlar är det 2 månaders lov. Kan ju bara säga att dem är efterlängtade!!!

Måste säga Grattis till Emelie o Andy också som fick en liten flicka i går kväll =)

Idag har jag varit i Svenljunga med mina tre syskon, firat storasysters pojkvän som fyller 24 år idag, så grattis grattis!

I morgon fyller min pappa år, hela 45 år gammal blir han! Grattis pappsen!

Anders vecka i Falkenberg som kommer nu, känns skönt att veta att han kommer hem på kvällarna, det är så tråkigt när han är iväg!

Nu när jag kom hem så var lägenheten städad, och en maskin tvätt låg och väntade på att få komma in i torktummlaren, man blir ju bara så glad då! Så gullig han är, kan man annat än älska honom =)

Näe nu ska jag gå från datorn och vänta på min underbara sambo ska komma hem!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket =) Kramar

2009-05-30 @ 13:27:35
URL: http://mlimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0