[Söndag]

Igår var festen och den var lyckad =)

Jag slutade tidigare och carro o simon kom ner strax efter två hit, då hade dem hämtat smörgåstårtorna på vägen! Helt underbart goda var dem, så det hade mamma verkligen lyckats med!

När väl dem hade kommit så åkte vi ut till johan o diana för dem skulle fixa med båten. jag o carro tröttnade på att dem var så sega där ute så vi tog en runda ner till stan o träffade Sara Eb där, sen när vi sagt hej till henne och hon skulle åka hem så åkte vi ner till lövstaviken så ja fick visat carro stugan.

Efter det var fortfarande killarna inte klara för att lägga i båten så vi åkte hem och började göra oss i ordning. killarna skulle bara lägga i båten sen skulle dem komma, dem skulle inte ut med den sa dem. Men dem jävlarna svek oss och tog en liten tur med den ändå! Suck!!

vid sju började folket droppa in och jag trodde inte ens det var möjligt med så mycket folk i denna lägenheten. vi var 19 från början men blev sen tre till...o behöver jag ens nämna att vi bor i en etta?!

Men det var mycket folk med glatt humör så det var inte svårt att tyckta det var trevligt, sen är det ju alltid trevligt när mina kompisar kommer överrens med anders vänner.

Så sammanfattning; En bra kväll.

När alla andra drog till krogen så stannade jag hemma och plockade bort lite sen gick jag o la mig. närmare halv 5 i morse kom herrn hem. Stank som ett systembolag och lite till då dem druckit skumpa nere i stan! Suck!

Men han fyller bara år en gång om året!

Hoppas det gick bra för dig idag Sara =) Vi får höras i veckan om eventuell lunch =)

Tack alla som kom igår =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så jättemycket för i lördags! Var hur kul som helst fast jag var nykter!

Mycket trevliga vänner har du! Får hälsa de från mig =)

Tävlingen gick inge vidare, jag och domaren var inte riktigt överens.....

Kram

2009-05-14 @ 14:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0