Söndag!

Jo då är nu ledigheten över...
känns väl si så där men men. Veckorna flyger fram och jag går in på min tredje vecka på praktiken i morgon. Det går så jävla fort...

Man kan ju inte säga annat än att det är en bra praktik och att jag trivs.

Ikväll har vi varit ute hos Johan & Diana en sväng. Kollat och gosat med deras nykläckta kycklingar. Så himla söta och mjuka =) Nu är vi hemma igen och jag känner bara att ögonen går i kors, så det känns skönt att börja 13.00 i morgon.

Anders fyller år i veckan och jag vet inte vad jag ska köpa till honom. Så snälla är det någon som har nån ide? För jag är helt tom på ideer!!!

Mamma fyller år också fast på fredagen. o där e ja också helt tom på ideer.


näe nu ska ja lägga mig! ha det bra! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vet.. Tiden har gått så fort med ändå känns det som att jag har varit gravid i typ två år... ;)Härligt att höra :) Hur går det i skolan då? Trivs du och så? Kramar

2009-05-04 @ 10:07:17
URL: http://mlimaria.blogg.se/
Postat av: Sara

E så svårt o komma på bra presenter! Jag ska försöka fundrera åt dig =)

2009-05-04 @ 11:29:34
Postat av: Emelie

Ja, själva skolan har väl aldrig varit riktigt våran grej va? ;)Skönt att det finns vissa delar som gör allt bätre =) Kramar

2009-05-05 @ 12:28:00
URL: http://mlimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0