Längesen...

Har inte haft tid dem sista veckorna till att skriva här, men nu tänkte jag att det var dax att skrivalite kanske,
3 av 4 veckor har nu gått på praktiken, tiden bara rusar iväg, känns både kul och tråkigt, mindre veckor kvar av skolan och nedräkningen börjar :D

Dock vet jag inte vad jag ska ta och hitta på efter skolan, vad vill jag göra?

Personlig assistent? Hemtjänsten? Boende? Sjukhus? Finns så många ställen...huuaaa...

Halloween närmar sig också, vad ska man vara utklädd till? Ska man dricka? Vara nykter, suck, dessa jävla frågor!

Näe nu ska jag göra mig i ordning för min monster helg på sjukhuset. idag 14,30-20,30, i morrn 07,00-20,30 och söndag 07,00-16,30 HUUUA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0